Zimową porą wybieraj tylko zdrowe pełnowartościowe posiłki!

Zimową porą wybieraj tylko zdrowe pełnowartościowe posiłki!

Zima jest szczególną porą roku, również dlatego, że organizm ma zapotrzebowanie na większą ilość składników odżywczych. Dobrze jeść potrawy, które nie tylko rozgrzewają organizm, ale też są bardziej kaloryczne. Ważne jednak, by jedzenie nie było zbyt tuczące. Jak pogodzić wszystkie wymagania?

Zimą również jedz warzywa i owoce!

Wielu ekspertów poleca gotowanie zup, szczególnie zimą. Jest to zdecydowanie dobre rozwiązanie w dni, kiedy jest mróz. Zdrowa kuchnia Rzeszów  polega na jedzeniu gotowanych warzyw, najlepiej w ciepłych zupach. Zaleca się jedzenie szczególnie roślin strączkowych, marchewki, jak również brokułów. Dzięki ciepłej zupie, nasz organizm będzie rozgrzany przez dłuższy czas.

Jakich zasad przestrzegać, zmieniając dietę na zimową?

Oprócz spożywania ciepłych posiłków, warto też jeść produkty, które wesprą odporność w zimowym czasie. Czosnek czy cebula posiadają nie tylko właściwości antybakteryjne, ale też wspierają odporność. Jeżeli chcesz cieszyć się zdrowiem przez długi czas, możesz w zimie do gorącej herbaty używać imbiru. Skutecznie rozgrzewa on organizm i działa przeciwzapalnie, dzięki czemu można uniknąć grypy.

Jakie są zasady prowadzenia zdrowej diety w sezonie zimowym?

Chcąc odpowiednio się odżywiać również zimą, warto pamiętać o tym, by jeść regularnie posiłki. Eksperci zalecają przede wszystkim jedzenie śniadań. Jest to najważniejszy posiłek w ciągu dnia i jeśli o nim zapomnimy, organizm może domagać się większej liczby kalorii w ciągu dnia. Do posiłków warto dodawać też pikantne przyprawy, które pobudzają trawienie i zwiększają temperaturę ciała, dzięki czemu szybciej spala się kalorie. Takimi przyprawami są chociażby chili, ostra papryka czy kurkuma.

Jak nie przytyć zimą? Zdrowa kuchnia Rzeszów pozwoli na utrzymanie pięknej sylwetki!

Aby uniknąć przytycia zimą, warto pilnować wartości kalorycznych poszczególnych posiłków. Nawet jeśli przez zapotrzebowanie organizmu na większą ilość kalorii, zjemy za dużo, warto być aktywnym nawet zimą. Nawet kilkanaście minut ćwiczeń w ciągu dnia pomoże zrzucić kalorie. Ważne jest przy tym, by nie głodzić organizmu. Najważniejszą zasadą zdrowego odżywiania jest jedzenie posiłków często, ale w małych ilościach.



F
F
zdrowie_w_pudelkach
72
 Zdjęcia
417
 ludzie
478
 Następujący
Takie zdrowe pyszności oferuje nasz catering dietetyczny 😀😁 #zdrowiewpudełku #dietapudełkowa #dieta #zdrowejedzenie #pyszności #cateringdietetyczny #instamiasto #smakwiosnyZdrowy przerywnik od pączków 😎 Owsianka czekoladowa z gruszką i wiórkami kokosowymi 😋 Polecamy 😀

#healtyfood #zdrowejedzenie #zdrowylunch #zdrowyobiad #zdrowiewpudelkach #cateringdietetyczny #igersrzeszow #rzeszowlive #rzeszów #rzeszowCzy są wśród Was fani egzotycznych smaków? Jeśli tak, to dobrze się składa, bo...mamy dla Was jogurt z egzotyczną marakują, otrębami i figą 👌😉 #zdrowiewpudelkach #catering #cateringdietetyczny #cateringdiet #dieta #healthy #healthylifestyle #fit #fitlife #befit #fitness #gym #dietapudelkowa #fitbox #cateringbox #pyszneizdrowe #jogurt #marakuja #figa #otreby #exotic #egzotycznie #egzotycznesmaki #tasty #vitamins #motivation #workout #stayfitZimowe miesiące to czas, w którym szczególnie należy dbać o to, co się je.
Nasze zbilansowane zestawy dietetyczne dostarczą Wam odpowiednią dawkę witamin i energii 😊
Dziś mamy dla Was słupki marchewki z dipem na bazie rukoli i limonki.

#zdrowiewpudelkach #catering #cateringdiet #cateringdietetyczny #healthy #healthylifestyle #fit #fitlife #befit #fitness #gym #diet #dietapudełkowa #fitbox #pyszneizdrowe #carrot #marchewka #rukola #limonka #dip #tasty #vitamins #stayfit #workout #motivationDziś mamy dla Was dużą dawkę witamin!

Zachęcamy Was do spróbowania naszej sałatki ze świeżym szpinakiem, mozarellą, pomidorkami cherry, ogórkiem, pestkami dyni, z oliwą i ciemnym pieczywem 🥗

#zdrowiewpudelkach #catering #cateringdietetyczny #katering #healthyfood #fitlife #fit #befit #gym #fitbox #fitness #diet #dietapudelkowa #pyszneizdrowe #foodstagram #instafood #instabox #szpinak #mozarella #pomidorycherry #ogorek #pestkidyni #oliwa #ciemnepieczywo #salad #restauracjakulisy #polecamy #tasty #vitaminsJogurt naturalny, truskawka, otręby i preparowane zboża to idealny sposób na osiągnięcie zdrowej i idealnej sylwetki 👍

#zdrowiewpudelkach #catering #cateringdietetyczny #katering #healthylife #healthy #healthyfood #fit #fitbox #fitness #gym #stayfit #dieta #dietapudelkowa #pyszneizdrowe #foodstagram #instabox #instafood #instafit #vitamins #lunchbox #fruits #strawbery #jogurtnaturalny #otreby #preparowanezboza #idealnyzestaw #zdrowasylwetka #celZdrowy i niskokaloryczny deser w postaci melona z migdałami dla wielbicieli soczystych smaków 👌☺️ .
#zdrowiewpudelkach #catering #cateringdietetyczny #katering #healthyfood #healthy #healthylife #fit #fitness #fitlife #stayfit #fitbox #dieta #dietapudełkowa #pyszneizdrowe #menu #foodstagram #foodie #instafood #vitamins #melon #migdaly #lunchbox #deser #fruits #zachecamydozamowienDzisiaj mamy dla Was ciemny makaron z łososiem i szpinakiem.

Zachęcamy do zamawiania naszych zestawów 👍

#zdrowiewpudelkach #catering #cateringdietetyczny #katering #healthyfood #healthy #healthylife #fit #fitness #fitlife #stayfit #fitbox #diet #dieta #dietapudelkowa #pyszneizdrowe #zestaw #menu #foodstagram #foodie #instafood #tasty #vitamins #łosoś #szpinak #makaron #lunchbox #zamow #juz #dzisW naszym cateringowym menu znaleźć możecie sałatkę z burakiem, kozim serem i orzechami. 
W sam raz na zdrowy i pożywny lunch👌

#zdrowiewpudelkach #catering #cateringdietetyczny #katering #healthyfood #healthy #healthylife #fit #fitlife #stayfit #fitbox #diet #dieta #dietapudelkowa #pyszneizdrowe #menu #foods #instafood #foodie #foodporn #tasty #vitamins #salad #burak #koziser #orzechy #salatka #fitsalad #lunch #lunchbox